tirsdag 3. november 2009

Nå kan jeg endelig blogge!












Min snille sjef hjalp meg med e-post-oppsett på telefonen min, så nå får jeg blogget litt :)
Er ennå kabelløs, så bildekvaliteten blir vel så som så med bare mobilen, men plukket de klareste bildene, resten får vente.
Jeg er i utgangspunktet en "sokkestrikker", men jeg har jo avansert litt - først med babytepper, og nå holder jeg faktisk på med min første ullbukse til baby (greit å begynne i det små, herregensere får vente ;) ).
Alle sokkene i flerfarget garn er strikket i Fabel, bortsett fra det nederste paret; der husker jeg ikke garntypen, men vet garnet ble kjøpt hos Husfiden på Gol.
De ensfargede sokkene husker jeg heller ikke garntypen på, men det var tykt og ble strikket på tykke pinner. De ble noe korte oppover leggen, og dertil noe for lange på foten, men de er sikkert gode å ha på bena en kald vinterkveld likevel :)

3 kommentarer:

  1. Kjempefine sokker. Jeg hører forresten til dem som syns sokker ER avansert strikketøy!

    SvarSlett
  2. Haha, jeg trodde hjernekirurgi var lettere enn sokkestrikking, men jeg klarte det til slutt. Min mor og jeg øvde sammen, så med en fin kombinasjon av en oppskrift og Bestemamma på tråden til alle døgnets tider en hel påske, klart vi det :)

    SvarSlett
  3. Takk for kommentar. Så mange flotte sokker du har strikka, det er godt å ha på føttene på kalde dager. Ha ei fin helg.

    SvarSlett