onsdag 4. november 2009

Jeg er så sint!!!


Møtte opp på lokalsykehuset i dag, for ut gjøre en gastroskopi. Narkose var bestilt, og jeg hadde fastet, pluss kuttet ut medisiner opptil en uke i forveien.


Blir sendt hit og dit, for så å til slutt få beskjed om at neida, den er avlyst den! Legen har sendt brev mandag ettermiddag. I hvilken merkelige verden vil et brev rekke frem til onsdag morgen da??? Man ringer når man avbestiller en slik undersøkelse så kort tid i forveien, og man bør også fortrinnsvis avlyse den lenge før, slik at pasienten kan ta sine piller som normalt!


Jeg har et visst temperament, men i dag frådet jeg tror jeg...


Dro på jobb istedet (etter å ha vært hjemom og skiftet fra joggebukse til et noe mer anstendig antrekk samt spist) og min snille sjef kom med sjokolade til meg som trøst.


3 kommentarer:

  1. å så ergelig! Men det er jo litt "typisk" også! Men skjønner godt at du blir sinna!!!! jeg hadde nok kot over jeg!

    Flotte sokker lenger nede her!
    Ha en flott dag videre da iallfall!!

    SvarSlett
  2. Oi, kan skjønne du blir sint ja! Det burde de jo ringt og sagt fra om! Ikke sende brev.
    Sykehus i norge!

    Flotte sokker du har laget i innlegget under.
    Ønsker deg en fortsatt flott uke, og kreativ helg.

    SvarSlett
  3. Usj, så fortærende. Ikke rart det blir lange køer når de operer etter slike gammeldagse metoder.

    SvarSlett