lørdag 21. november 2009

Flere sokker

Sokker til grandtante ferdige, strikket i alpakka (husker ikke om det er fra Drops eller DSA)

Disse har flere kommentert mens jeg har holdt på med de, men det er nok ingen umiddelbar fare for at jeg får lyst til å strikke sånne igjen med det første... ;)

Tubesokker fra http://www.garnstudio.com/ i restegarn, det holdt hardt mot slutten mtp garnrester, men det gikk akkurat. Har delt min bekymring om de er noe gode å ha på med en venninne som har to barn, og vi har våre tvil - så hvis noen har gode erfaringer med disse; hyl ut :)

Lurer på om jeg skal begynne på noen kluter igjen, ser jo bare ut som jeg strikker sokker her :)

4 kommentarer:

  1. Vi hadde tubesokker som små, kan ikke huske de var noe annerledes å ha på en vanlige sokker.

    God helg!

    SvarSlett
  2. Amylin; ja, er jo det. Har lyst til å prøve meg på en barnegenser, men tror jeg må ta det i en ferie hvor jeg har tålmodighet og god tid ;)

    Sol: Takk for tilbakemelding :) Jeg får teste de på et av filletantebarna mine

    SvarSlett
  3. Tubesokkene var stor suksess da sønnen var aktiv nyfødt, de klarte han ikke sparke av.

    SvarSlett