mandag 2. november 2009

Det ene babyteppet kan endelig blogges!











Pappaen til den ene "teppe-mottakeren" er en habil fotograf, og har vært så snill at han sende meg fire bilder av det ene babyteppet jeg strikket for en liten stund siden. Fargen er mørk brun, men det synes kanskje ikke så godt. Min venninne Heges sønn fikk dette.

Jeg strikket to like, det andre er i en lys brunmelert farge. Dette ble strikket til min kollega Anette. Jeg brukte Drops Merino Extra Fine, oppskrift fra www.garnstudio.com, haugevis med timer, en god porsjon med tålmodighet, og Bestemamma til felling :)

5 kommentarer:

  1. kjempe stilig teppe! Kan skjønne at det tok en del timer det der :)

    SvarSlett
  2. Herlig babyteppe,du har strikket.

    SvarSlett
  3. Flott babyteppe, og regner med at det var noen glade foreldre som fikk det i gave.

    SvarSlett
  4. Jeg har sett babyteppet live og det er helt fantastisk. Masse fine detaljer :-)

    SvarSlett
  5. Jeg (eller min sønn) var den heldige mottaker av dette teppet, og det er veldig, veldig fint. Tykt og deilig garn som gjør det tungt og varmer godt. Er stadig i bruk. Tusen tusen takk Anja :)

    Min mormor, som tidligere var en ivrig strikker, er svært imponert over alt du lager. Hun mener dog du bruker for mye mørke farger, at babyer skal ha lyse farger.. Men mønsteret og detaljene på dette teppet var hun (og jeg) svært imponert over :)

    Klem Hege

    SvarSlett