onsdag 30. desember 2009

Romjulen snart over

Har jo ikke hatt tid til å skrive noe, ei heller har jeg noen bilder å oppdatere med, ettersom alt ble gitt bort i julegaver. Det er virkelig skrapa her, og nå holder meg på med to par til meg selv.

Hadde store planer om å få strikket et par mønstersokker jeg fant på garnstudios sider, samt begynne på nok et babyteppe. Romjulen har imidlertid vært preget av fryste vannrør, så jeg har i grunn hatt mer enn nok med å tine disse, og så tine meg selv i dusjen etterpå... Har fått sovet mye da, om ikke annet.

http://www.skurubergets-hedda.com/27428047

Venter spent på om det blir valp i disse dager. Min far ringte på et kull for en tid tilbake, og nå nærmer terminen seg med stormskritt!

Ettersom jeg bor ved siden av mamma og pappa blir dette en felles hund, som kan tusle som hun vil over gårdsplassen. Nå gjenstår det å se om det blir nok valper. Vi vil ha tispe, og står visst "høyt på listen" :)

I morgen skal jeg til gode venner og spise deilig mat og kose med mitt vakre fadderbarn :) Gleder meg masse til det :)

Vil benytte anledningen til å ønske eventuelle lesere godt nytt år :)

1 kommentar: