onsdag 16. desember 2009

Livstegn

Rekker fint lite for tiden... De tre siste ukene har jeg ikke hatt en ledig ettermiddag.

Er ferdig med julegaver (må bare ni-strikke ferdig et par sokker til en 1-åring i helgen).

Har klippet meg ganske kort og med lugg (ikke at de fleste her vet hvordan jeg ser ut uansett, men... ;) )

I dag fyller mor 50 år, så hun ble vekket med frokost kl 7 av venner og familie :)

Gleder meg til romjulen, da skal jeg slappe av, strikke og kose meg mens jeg sitter pal i sofaen min og ser på DVD-er :)

Har blitt fadder siden sist - eller, min venninne spurte tre av oss nærmeste venninnene om vi ville være faddere for hennes sønn - noe vi selvfølgelig ville! Jeg tror jeg var den eneste som ble så rørt at jeg gråt, men nå er jeg kjent for å være i overkant sippete også da... ;)

Ønsker alle en riktig god jul!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar